Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Ge mig höst.


Jep. En ole kirjoittanut pitkään aikaan. Eipä oikein mitään selitystä. Kai elämä soljuu tällä hetkellä niin hyvin eteenpäin, että ei tarvii koota ajatuksia, tai hakea niille oikeutusta.

Jotenkin kaikki sopii niin hienosti kuvaan. Ihanin vuodenaika, ihanat ihmiset ympärillä. Ihana elämä.

Tulin viikonlopuksi ensi kertaa kesän jälkeen äidin ja isän luo. Hain mummun myös tänne. Juteltiin. Mummu kertoo, kuinka syksy on aina vaikein, minä kuinka se on helpoin. Väliajat vain kuljetaan virran mukana. Sellaista elämä on, toisena päivänä sitä ja toisena tätä.

Kuulumiset:

- Opiskelu on kivaa. Suoritettuna on jo psykologia ja säteilyn turvallinen käyttö lääketieteessä. Jäljellä biofysiikka, patologia ja fysiologia.
- Artikkeli pitäisi saada joulukuuksi valmiiksi. Sitä onneksi helpottaa ja inspiroi työhuoneen saaminen äitiyspoliklinikalta.
- Tuparit on ensi viikonloppuna. Ohjelmassa perheiden tapaaminen.

Syksyssä parasta on ne viileät aamut, jolloin voit nähdä kasteen kultaisilla lehdillä. Auringon nousu ja kirkas paiste, joka kuivattaa lehdet ja mahdollistaa niiden antautumisen tuulen vietäväksi. Ensimmäiset kuurankukat maassa, ensilumi. Tuoksukynttilät.

sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Vapaata

Jep jep. Neljä päivää vapaata meni kuten oletettua aika nopeesti. Kävin tosiaan Oulus mutkan. Pidettiin kevyt tutkimuspalaveri ja sitten näin monia ystäviä. Oli aivan ihanaa. Ylivieskaan palasin sitten eilen, ja illalla oltiinkin siellä paikallisen synttäribileissä aneskan kanssa.

Oli tosi kiva ilta, jotenkin nostalginen. Illan lopputulemana on kiitollisuus siitä, että on muuttanut pois täältä ja nähnyt vähän enemmän asioita. Varmastikin ihmiset, jotka ovat valinneet tänne jäädä ovat onnellisia sen kanssa. Mutta jos minä olisin tänne jäänyt, niin olisin niin eri ihminen, enkä kyllä ollenkaan positiivisessa mielessä. Kiva on käydä. Ja kyllähän me aneskan kanssa keräiltiin aika paljon (vinoja) katseita. Ehkä sitä tuli pukeuduttuakin hieman provosoivasti (= täysin normaali bilevarustus). Yka ei ehkä ole valmis. Hihi.

Nyt sitten aloittelin tässä tilastollisen tutkimuksen opiskelua. Satuin löytämään loistavan oppikirjan aiheesta kirja-alesta eurolla. Hyvä tuuri kyllä, sillä toi kirja on just sitä mitä mä tarviin, et pääsen joskus etenemään tässä tutkimuksessa. Tosin kyllä tuon kanssa varmasti pari viikkoa menee taistellessa.

Ainiin. Parturiin tässä pitäisi päästä. Ainakin enne Helsingin Prideihin menoa 2. heinäkuuta. Olen nyt aivan rakastunut tuohon Milan Stankoviciin, ja suunnittelin vähän tällaista stiiliä.

En kyllä ennen ole ollut niin innoissani tuollaisesta otsatukasta, mutta nyt taidan olla sille valmis. Ja sit ehk vähän jotain kultaista sävyä tumman sekaan.. Jep.

Ja vielä,
Milan S. - Face
sydän.

Ps. Ikävä. Mut joo, huomenna töihin, tulee muuta ajateltavaa. Jeeah!

keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Sweet!

Ihan loistava fiilis! Sain just tiedon, et pääsin biokemman viimeisenkin välitentin läpi! Jes, neljä tenttiä selätetty, eikä tarvinnut kuin kuusi tenttikertaa! Wohoo! Nyt tosin ois puolen toista viikon päässä häämöttävä lopputentti panikoitavana, mut en ehkä tänää stressaa siitä.

Kiirettä tosin pitää muuten, vaikka koulu onkin ihan kondikses. Speksitreenit on nyt oikeastaan joka ilta, parin viikon päästä ensi-ilta, joka alkaa jo pikkasen tutisuttaan. Sit hallituksen kanssakin on kaikkea aktiviteettia. Tänään on viimeinen kokous, ja siihen sitten lopuksi viini-ilta. Pitää kai sitä vähän radalla tänään käydä.

Viikonloppuna käyn töissä toisen vuosikurssin kandiaisissa ja sit muuten taidan ihan fiilistellä. Lämmintä on ainakin luvattu 25, et jotain grillailusta oli puhe, saas nähdä. Viikonlopun jälkeen onkin sitten hyvä alkaa ensimmäisen opiskeluvuoden viimeinen lukusetti. Nice!

Mun aamut on nykyään tosi ihania. Tykkään heräämisestä tosi paljon. Tosi oikeesti. Tuntuu vähän siltä, et ehkä sittenkin kaikki asiat vois järjestyä, ja että ehkä tässä elämässä on kuitenkin jotain järkeä.

sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Jotain parasta.

Moikka!

Menipäs kauan tässä välissä. Paljon on tapahtunut. Oli vappu, oli ehkä maailman ihanin viikko välissä ja sitten glamour-viikonloppu @ Helsinki med min muija! Kirjoitella en sen ihmeempiä aio. Kuvat voivat kertoa, että kivaa on ollut.

Vappua! Haalareissa neljä päivää, nam!



Glam! Hotellia, takseja, merkkiliikkeitä ja hotmestoja!




---

Oon aika onnelinen. Pitkästä aikaa tällä tavalla.

"Mä haluun antaa mielihyvää, iloa ja nautintoa.
En aio sua omistaa vaan elämääsi somistaa,
niinkuin enkelit tekee."

Jukka Poika - Mielihyvää

sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Omstart, hitaammin!

Jeb. Olipas taas viikonloppu. Yka-citys olin, mut en esim. ehtiny kauheesti tehdä asioita joita aluks olin ajatellu. Mut eniwei, oli kivaa. Chillasin vaa aika paljo, ja sit lauantaina Annen kaa opizkeltiin ja saunottii. Töissä piti opetella kauheena kaikkee uutta, ja oon ihan poikki. Ton takii just tykkäänkin siitä.

Ensi viikonloppu on onneksi vapaa, mutta viikolla on kolmena iltana töitä. Sit perjantaina on tentti johon pitäs alkaa pänttää iha raivon. Alkuviikost pari päivää labraa, muuten aion vain lukea. Ja toki vähän salil ja bicis pitää käydä.

Käytiin ts-porukalla kattoon lks:n speksi. Ekaa kertaa näin speksin. Aika erikoista teatteria, mutta hauskaa. Improaminen kyllä jättää niin paljon auki ja antaa vapauksia. Jännittää nyt et miten sitä ite sit pärjää samassa tilanteessa, toivottavasti hyvin. Hih.

Suunnittelin viikonloppun kauheen et mistä haluun laittaa tänne kuvia, mut a) en saanu niitä otettua ja b) en jaksa tänään panostaa tämän enempää. Väsyttää ihan hitosti. Eli siis nyt nukkumaan.

Risti seinään, jos ensi viikosta hengissä selviän. Joku saa kyl piristää mua, muuten ei tuu mitään.

tiistai 6. huhtikuuta 2010

Elä nyt!


Ja pääsiäinen tuli ja meni. Jotenkin ajattelin, että no nyt on lomaa oikein kunnolla, kun on niin pitkä viikonloppu, mutta kyllä se maanantai ja tavaroiden pakkaaminen vain tuli tosi nopeeta. Mut ehkä siihen vaikuttui se, että oli niin kivaa.

Pääsiäinen tiivistettynä. Syötiin ja juotiin hyvin, todettiin ranskalainen ankka paremmaksi kuin suomalainen ja nautittiin niitä laatuviinien kanssa. Biletettii kunnolla, neljä iltaa kului äkkii lasit kädessä. Lauantaina käytiin laskemassa ja oli tosi ihanaa, kun aurinko paistoi ja tuntui ihan keväältä. Talven minttukaakaotkin tuli nautittua. Erityisesti jääbaarissa se maistui erikoisen hyvälle.

Ennen kaikkea hyvät muistot liittyy ystäviin. Vanhoihin ja uusiinkin. Oli tosi ihanaa, oikeestaa en muista millon oisin viimeksi nauranut noin paljoo. Vaikka aikaa olikin sitten kuitenkin niin vähän, se tuntui kokonaisvaltaiselta lomalta.


Eilen illalla sitten tultiin back to Uleå ja heti ilta meni töiden kimpussa. Anne tuli puol kympin aikaan, katsottiin sitä ”ratfieldin” leffaa ja raportoitiin. Tänään käytiin sitten vähän shoppailemassa. Tässä mitä mä löysin. Valkoiset aurinkolasit GinaTricotista (Annelle samanlaiset mut mustat) ja sit Björn Borgin lompakko Vimasta. Oli ehkä jo aika luopua Sievin Osuuspankin sponssilompakosta. Laukunkin bongasin kesäks Vilasta, mut se saa odottaa palkkapäivään. Tämä on virallinen harkinta-aika.

Loppuviikko sit opiskellaan ja torstaina lähdetää yhdessä ykaa, ku ois viikonloppu taas hoitsuhommia.

Aini, olin tänään aamulla pitämässä pari tuntia terveyskasvatusta nelosluokkalaisille, niin sinne tuli lehti- ja tv-toimittajat. Huomenna olen sit puhumassa silmät ja korvat täyteen bullshittiä jossain pohjois-suomen uutisissa, joita ainoostaan meidän isä kattoo vakituisesti.. Outoa.

Nyt lasit reilun kaupan viiniä ja salkkarit.

tiistai 23. maaliskuuta 2010

Tsäp tsäp!

Olipas kiva viikonloppu. Lauantaina viini-juusto-saunailta Annen ja Annen mamman kaa. Sunnuntaina sit työt kyllä otti luulot pois, sen verran rankka vuoro oli, mut sit oli sitäki kivempi tulla taas kämpille. Sunnuntai-ilta oli kiva. Kyläili JJ:n tykön, herkuteltii letuilla ja katottii höpö-leffa, just mitä kaipasinkin.

Eilinen päivä meni sitten kirjastolla, kun biokemman toiseen välitenttiin opiskelin. Ehkä vähän turhaa, koska illalla sitten speksibänditreenien jälkeen lähdettiin toimihenkilöiltaan, jossa tuli kumottua viintä ja olutta ihan kivasti. Jatkot karaokebaarissa. Tästä seurauksena menin ekaa kertaa elämässä darras tenttiin, hih mikä kokemus! Jos tentti menee läpi, en enää ikin lue noin "paljoo".

Tänää oli sit iltapäivällä speksin läpimeno, ekaa kertaa. Meni tosi hyvin. Oli mahtava, ku saatiin puvustusta ja rekvisiittaakin kivasti messiin. Mä saan punaset lappuhaalarit, love it! Kahdentoista tunnin päivän jälkeen pääsin viimein kämpille, kävin salilla ja nyt jumittelen. Ihana päästä nukkumaan. Huomenna sitten toivottavasti vähän paremmassa iskussa. Pitäs oikee luennolla käydä, saapas nähdä.

Niin joo, ja mut valittii fuksivastaavaks ens vuodelle! Jes, pääsee järjesteleen juttuja uusille opiskelijoille ja pienryhmäohjaajille syksyksi.