tiistai 2. marraskuuta 2010

Tiistai

Viikonloppuna oli kyllä kivaa! Lauantaina käytiin Rovaniemellä esittämässä meidän speksiä, ensimmäinen kiertue-esitys. Meni aika loistavasti ja ihmiset tykkäsivät. Oli hauskaa tehdä, vaikka tilat olivat oudot ja vähän ahtaat tottuihin valveen pukuhuoneisiin. En muista olenko maininnut, että olen speksissä hiusmaskeeraajana ja näyttelijänä. Pitääkin muistaa käydä vähän shoppailemassa kiertuevarastoon juttuja ennen torstaita.

Sunnuntaina hengailtiin kotona, käytiin kävelemässä ja kaupassa. Oli jotenkin kivan rentoa ja jotenkin niin tavallista.

Nyt olen alkuviikon pyhittänyt opiskelulle. Olen käynyt luennoilla ja palautin fysiologian tutkielmankin päivän etuajassa (!!). Nyt sitten hengailen täällä työhuoneessa äitipolilla ja koitan kirjoitella artikkeliani, jotta saisin sen jossain välissä valmiiksi. Edistyminen tosin hieman hidasta..

Lauantaina tulee puolivuotta tunnetta täyteen. Melko hassua miten nopeasti aika on mennyt.