Oikeesti. Ihan mieletöntä, kuinka paljon voi nauttia muutamasta tunnista. Tänään oli pitkästä aikaa, ihan todellinen vapaapäivä. Aamulla ei kello herättänyt, silti aamukahvi oli kädessä jo vähän puoli kymmenen jälkeen.
Aamupäivällä sain hoidettua hieman virallisempia asiota, pöytäkirjojen merkeissä, mutta sekin meni tosi näppärästi ja nopeasti. Ne kun sain valmiiksi, otin suunnan kohti salia ja kävin korkkaamassa uuden saliohjelmani. Tosi kivaa, huomenna olisi luvassa toinen harjoituspäivä ja maanantaina lepo.
Salilta suihkun kautta lähdettiin aneskan kaa sit kaupungille. Käytiin lounaalla Bisketis, söin chilikanaleivän ja puolikkaan vaniljajogurttipullan. Omnom! Sit chekkailtiin vähän mestoja ja tutkailtii tarjontaa, heh heh.
Loppupäivä vierähti kyl supertehokkaasti tolla city-reissulla, joten nälkähän siin ehti tulla, joten ruokakaupan kautta kämpille. Kanasalaattia. Tehtiin salaatinkastike ja krutongitkin paahdettiin ihan itte. Niitä sit ”laatu” viinin kanssa, loistavassa seurassa. Jotain niin parasta.

Nyt oonkin sit värjäillyt aneskan tukkaa pari tuntia, kohta alkaa olla valmista. Hyvältä näyttää.
Ensi viikolle tuli ylitöitä, jotka pitää valmistella huomenna. Eli en siis pääsekään AIDS-juoksuun, joka täällä huomenna järjestetään. Harmi. Mut toisaalta, toi on nyt viimeinen virallinen osuus näistä töistä.
Nyt olutta.