Näytetään tekstit, joissa on tunniste sali. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sali. Näytä kaikki tekstit

torstai 22. huhtikuuta 2010

Heräämisiä

Tällä viikolla jokainen aamu on ollut erilainen. Maanantaina rauhallinen, tiistaina jalat kantoivat vasta iltapäivällä kahden jälkeen, keskiviikkona nousin virkeänä vähän ennen seitsemää ja tänään torkutin puoli tuntia.

Maanantaina käytiin pitämässä vähän seksuaalikasvatusta taas kasiluokkalaisille. Homma meni ok kahden ekan ryhmän kanssa, mutta viimeisessä tuli vähän ongelmia. Ryhmä oli täysin hiljainen ja katseet viestivät niin paljon, että tuntui kuin olisin ollut jokin seksihullu. Joo, saattaa vaikuttaa, että luokan enemmistö oli tälle alueelle tyypilliseen uskontokuntaan kuuluvia tyttöjä.

Mut sit tosi kivojakin juttuja on ollut! Speksin saunailta maanantaina, ja läpäri eilen. Kyllä siitä hyvä tulee. Meidän julistekin on jo valmis ja facebook-event on tehty, eli alkaa vaikuttaa aika todelliselta tää juttu.

Tänään olis taas luentoja. Mutta ajattelin mennä salille ja pakata, koska illalla lähden taas viikonlopuksi töihin. Sit iltapäivällä suuntaan koululle lukemaan vähän. Joo näin teen.

ps. rakastan sinua

aamukahvi.

lauantai 17. huhtikuuta 2010

Vapaapäivä

Oikeesti. Ihan mieletöntä, kuinka paljon voi nauttia muutamasta tunnista. Tänään oli pitkästä aikaa, ihan todellinen vapaapäivä. Aamulla ei kello herättänyt, silti aamukahvi oli kädessä jo vähän puoli kymmenen jälkeen.

Aamupäivällä sain hoidettua hieman virallisempia asiota, pöytäkirjojen merkeissä, mutta sekin meni tosi näppärästi ja nopeasti. Ne kun sain valmiiksi, otin suunnan kohti salia ja kävin korkkaamassa uuden saliohjelmani. Tosi kivaa, huomenna olisi luvassa toinen harjoituspäivä ja maanantaina lepo.

Salilta suihkun kautta lähdettiin aneskan kaa sit kaupungille. Käytiin lounaalla Bisketis, söin chilikanaleivän ja puolikkaan vaniljajogurttipullan. Omnom! Sit chekkailtiin vähän mestoja ja tutkailtii tarjontaa, heh heh.

Loppupäivä vierähti kyl supertehokkaasti tolla city-reissulla, joten nälkähän siin ehti tulla, joten ruokakaupan kautta kämpille. Kanasalaattia. Tehtiin salaatinkastike ja krutongitkin paahdettiin ihan itte. Niitä sit ”laatu” viinin kanssa, loistavassa seurassa. Jotain niin parasta.


Nyt oonkin sit värjäillyt aneskan tukkaa pari tuntia, kohta alkaa olla valmista. Hyvältä näyttää.

Ensi viikolle tuli ylitöitä, jotka pitää valmistella huomenna. Eli en siis pääsekään AIDS-juoksuun, joka täällä huomenna järjestetään. Harmi. Mut toisaalta, toi on nyt viimeinen virallinen osuus näistä töistä.

Nyt olutta.

sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Omstart, hitaammin!

Jeb. Olipas taas viikonloppu. Yka-citys olin, mut en esim. ehtiny kauheesti tehdä asioita joita aluks olin ajatellu. Mut eniwei, oli kivaa. Chillasin vaa aika paljo, ja sit lauantaina Annen kaa opizkeltiin ja saunottii. Töissä piti opetella kauheena kaikkee uutta, ja oon ihan poikki. Ton takii just tykkäänkin siitä.

Ensi viikonloppu on onneksi vapaa, mutta viikolla on kolmena iltana töitä. Sit perjantaina on tentti johon pitäs alkaa pänttää iha raivon. Alkuviikost pari päivää labraa, muuten aion vain lukea. Ja toki vähän salil ja bicis pitää käydä.

Käytiin ts-porukalla kattoon lks:n speksi. Ekaa kertaa näin speksin. Aika erikoista teatteria, mutta hauskaa. Improaminen kyllä jättää niin paljon auki ja antaa vapauksia. Jännittää nyt et miten sitä ite sit pärjää samassa tilanteessa, toivottavasti hyvin. Hih.

Suunnittelin viikonloppun kauheen et mistä haluun laittaa tänne kuvia, mut a) en saanu niitä otettua ja b) en jaksa tänään panostaa tämän enempää. Väsyttää ihan hitosti. Eli siis nyt nukkumaan.

Risti seinään, jos ensi viikosta hengissä selviän. Joku saa kyl piristää mua, muuten ei tuu mitään.

tiistai 23. maaliskuuta 2010

Tsäp tsäp!

Olipas kiva viikonloppu. Lauantaina viini-juusto-saunailta Annen ja Annen mamman kaa. Sunnuntaina sit työt kyllä otti luulot pois, sen verran rankka vuoro oli, mut sit oli sitäki kivempi tulla taas kämpille. Sunnuntai-ilta oli kiva. Kyläili JJ:n tykön, herkuteltii letuilla ja katottii höpö-leffa, just mitä kaipasinkin.

Eilinen päivä meni sitten kirjastolla, kun biokemman toiseen välitenttiin opiskelin. Ehkä vähän turhaa, koska illalla sitten speksibänditreenien jälkeen lähdettiin toimihenkilöiltaan, jossa tuli kumottua viintä ja olutta ihan kivasti. Jatkot karaokebaarissa. Tästä seurauksena menin ekaa kertaa elämässä darras tenttiin, hih mikä kokemus! Jos tentti menee läpi, en enää ikin lue noin "paljoo".

Tänää oli sit iltapäivällä speksin läpimeno, ekaa kertaa. Meni tosi hyvin. Oli mahtava, ku saatiin puvustusta ja rekvisiittaakin kivasti messiin. Mä saan punaset lappuhaalarit, love it! Kahdentoista tunnin päivän jälkeen pääsin viimein kämpille, kävin salilla ja nyt jumittelen. Ihana päästä nukkumaan. Huomenna sitten toivottavasti vähän paremmassa iskussa. Pitäs oikee luennolla käydä, saapas nähdä.

Niin joo, ja mut valittii fuksivastaavaks ens vuodelle! Jes, pääsee järjesteleen juttuja uusille opiskelijoille ja pienryhmäohjaajille syksyksi.

tiistai 16. maaliskuuta 2010

Kalenteri sanoo poks

Jop, pääsinkin kehumasta. Kalenteri täyttyy täyttymistään, pientä pakokauhua ilmassa. Oikeastaan suurin ahdistus liittyy tuleviin tentteihin. Kas kun latinan tentti oli ihan pakko laittaa ensi maanantaille, joka sattuu olemaan biokemian toisen välitentin lukupäivä (tentti siis tiistaina) ja viikonloppuna olen töissä --> dilemma, no shit! Ööö... Noh, onneksi maanantaina on toimihenkilöilta ja siellä tulee ehkä vähän kallisteltua, niin ei sitten pysty tarkasti syyttämään tiettyä asiaa heikosta tenttimenestyksestä.

Mutta ihana kalenteri < 3 Hyviä asioita; työviikonloppuja (rahaa), pääsiäinen ja rukan matka, sekä tänään ilokseni keksittiin vielä järkkäillä Helsinki-rentoilu-viikonloppua Annen kaa toukokuulle.

Huomenna olisi sitten luentoja, tutkimusryhmätapaaminen ja speksiharkat. Lisäksi, pääsen venyttelytunnille illalla, jo toisen kerran tällä viikolla! Salillakin olen ehtinyt käydä. Jesjes!

Niin muuten, haettiin Jennin kanssa fuksivastaaviksi. Aika kivaa. Olis hauska päästä auttamaan uusia tulokkaita opintojen alussa ensi syksynä. Torstaina selvii miten käy, kerron sit lisää, jos tulemme valituksi. Meidän hakemus oli kyllä niin loistava, et jos ei tärppää, niin on aika kumma. Itseluottamus kohdallaan, nam!