Eilinen päivä meni sitten kirjastolla, kun biokemman toiseen välitenttiin opiskelin. Ehkä vähän turhaa, koska illalla sitten speksibänditreenien jälkeen lähdettiin toimihenkilöiltaan, jossa tuli kumottua viintä ja olutta ihan kivasti. Jatkot karaokebaarissa. Tästä seurauksena menin ekaa kertaa elämässä darras tenttiin, hih mikä kokemus! Jos tentti menee läpi, en enää ikin lue noin "paljoo".
Tänää oli sit iltapäivällä speksin läpimeno, ekaa kertaa. Meni tosi hyvin. Oli mahtava, ku saatiin puvustusta ja rekvisiittaakin kivasti messiin. Mä saan punaset lappuhaalarit, love it! Kahdentoista tunnin päivän jälkeen pääsin viimein kämpille, kävin salilla ja nyt jumittelen. Ihana päästä nukkumaan. Huomenna sitten toivottavasti vähän paremmassa iskussa. Pitäs oikee luennolla käydä, saapas nähdä.
Niin joo, ja mut valittii fuksivastaavaks ens vuodelle! Jes, pääsee järjesteleen juttuja uusille opiskelijoille ja pienryhmäohjaajille syksyksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti