Jop, pääsinkin kehumasta. Kalenteri täyttyy täyttymistään, pientä pakokauhua ilmassa. Oikeastaan suurin ahdistus liittyy tuleviin tentteihin. Kas kun latinan tentti oli ihan pakko laittaa ensi maanantaille, joka sattuu olemaan biokemian toisen välitentin lukupäivä (tentti siis tiistaina) ja viikonloppuna olen töissä --> dilemma, no shit! Ööö... Noh, onneksi maanantaina on toimihenkilöilta ja siellä tulee ehkä vähän kallisteltua, niin ei sitten pysty tarkasti syyttämään tiettyä asiaa heikosta tenttimenestyksestä.
Mutta ihana kalenteri < 3 Hyviä asioita; työviikonloppuja (rahaa), pääsiäinen ja rukan matka, sekä tänään ilokseni keksittiin vielä järkkäillä Helsinki-rentoilu-viikonloppua Annen kaa toukokuulle.
Huomenna olisi sitten luentoja, tutkimusryhmätapaaminen ja speksiharkat. Lisäksi, pääsen venyttelytunnille illalla, jo toisen kerran tällä viikolla! Salillakin olen ehtinyt käydä. Jesjes!
Niin muuten, haettiin Jennin kanssa fuksivastaaviksi. Aika kivaa. Olis hauska päästä auttamaan uusia tulokkaita opintojen alussa ensi syksynä. Torstaina selvii miten käy, kerron sit lisää, jos tulemme valituksi. Meidän hakemus oli kyllä niin loistava, et jos ei tärppää, niin on aika kumma. Itseluottamus kohdallaan, nam!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kalenteri. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kalenteri. Näytä kaikki tekstit
tiistai 16. maaliskuuta 2010
Blogi vähän kaikesta
Mun blogi elämästäni ja siihen liittyvistä asioista. Arkeni, juhlani, iloni, suruni, vihani ja kaikki siltä väliltä. Ei kuitenkaan pelkkää päiväkirja-avautumista, vaan asiaa mua kiinnostavista jutuista ja ehkä jopa ihan oikeasta elämästä?
Kuka mä olen? Siihen en osaa vastata, mutta pari faktaa voin heittää. Olen -89 syntynyt ensimmäisen vuoden lääketieteen opiskelija. Uskon ihmisiin. Uskon horoskooppeihin. Olen vesimies. Olen kiinnostunut terveydestä, kauneudesta, muodista, yhteiskunnasta, sosiologiasta, ihmissuhteista ja medioista.
Haluan avata elämääni ihmisille. Se on kai mun väylä kehittyä ihmisenä, sekä oppia tuntemaan ajan ilmiöitä, ihmisiä ja itseäni. Tahdon keskustella ihmisten kanssa, rikkoa ennakkoluuloja sekä jakaa oppimiani asiota.
Pyrin elämään elämäni niin, että voin kulkea pää pystyssä ja hymy huulilla loppuun asti, tuleepa se sitten milloin tahansa. Pyrin välttämään asioiden turhaa vatvomista. Olen varsin suora ihminen. Elän elämääni tässä, en eilisessä enkä huomisessa.
Tavoitteenani on tehdä kaikkea mitä haluan. Siksi kalenterini ja elämäni ovat varsin täynnä, juuri niinkuin tahdonkin. "Been there, done that" tulee heitettyä melko usein, niin hyvässä kuin pahassakin. Mutta ehkä juuri siksi pystynkin toimimaan niin erilaisten ihmisten kanssa niin hyvin. Ehkä myös hieman samaistumaan, osittain vain luonnollisesti, mutta kuitenkin. En esimerkiksi tiedä miltä tuntuu menettää hamsteri, monia muita asioita tiedän.
"Life is what you make of it. Live it to the fullest."
Kuka mä olen? Siihen en osaa vastata, mutta pari faktaa voin heittää. Olen -89 syntynyt ensimmäisen vuoden lääketieteen opiskelija. Uskon ihmisiin. Uskon horoskooppeihin. Olen vesimies. Olen kiinnostunut terveydestä, kauneudesta, muodista, yhteiskunnasta, sosiologiasta, ihmissuhteista ja medioista.
Haluan avata elämääni ihmisille. Se on kai mun väylä kehittyä ihmisenä, sekä oppia tuntemaan ajan ilmiöitä, ihmisiä ja itseäni. Tahdon keskustella ihmisten kanssa, rikkoa ennakkoluuloja sekä jakaa oppimiani asiota.
Pyrin elämään elämäni niin, että voin kulkea pää pystyssä ja hymy huulilla loppuun asti, tuleepa se sitten milloin tahansa. Pyrin välttämään asioiden turhaa vatvomista. Olen varsin suora ihminen. Elän elämääni tässä, en eilisessä enkä huomisessa.
Tavoitteenani on tehdä kaikkea mitä haluan. Siksi kalenterini ja elämäni ovat varsin täynnä, juuri niinkuin tahdonkin. "Been there, done that" tulee heitettyä melko usein, niin hyvässä kuin pahassakin. Mutta ehkä juuri siksi pystynkin toimimaan niin erilaisten ihmisten kanssa niin hyvin. Ehkä myös hieman samaistumaan, osittain vain luonnollisesti, mutta kuitenkin. En esimerkiksi tiedä miltä tuntuu menettää hamsteri, monia muita asioita tiedän.
"Life is what you make of it. Live it to the fullest."
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)