Jop, pääsinkin kehumasta. Kalenteri täyttyy täyttymistään, pientä pakokauhua ilmassa. Oikeastaan suurin ahdistus liittyy tuleviin tentteihin. Kas kun latinan tentti oli ihan pakko laittaa ensi maanantaille, joka sattuu olemaan biokemian toisen välitentin lukupäivä (tentti siis tiistaina) ja viikonloppuna olen töissä --> dilemma, no shit! Ööö... Noh, onneksi maanantaina on toimihenkilöilta ja siellä tulee ehkä vähän kallisteltua, niin ei sitten pysty tarkasti syyttämään tiettyä asiaa heikosta tenttimenestyksestä.
Mutta ihana kalenteri < 3 Hyviä asioita; työviikonloppuja (rahaa), pääsiäinen ja rukan matka, sekä tänään ilokseni keksittiin vielä järkkäillä Helsinki-rentoilu-viikonloppua Annen kaa toukokuulle.
Huomenna olisi sitten luentoja, tutkimusryhmätapaaminen ja speksiharkat. Lisäksi, pääsen venyttelytunnille illalla, jo toisen kerran tällä viikolla! Salillakin olen ehtinyt käydä. Jesjes!
Niin muuten, haettiin Jennin kanssa fuksivastaaviksi. Aika kivaa. Olis hauska päästä auttamaan uusia tulokkaita opintojen alussa ensi syksynä. Torstaina selvii miten käy, kerron sit lisää, jos tulemme valituksi. Meidän hakemus oli kyllä niin loistava, et jos ei tärppää, niin on aika kumma. Itseluottamus kohdallaan, nam!