Näytetään tekstit, joissa on tunniste kampus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kampus. Näytä kaikki tekstit

maanantai 26. huhtikuuta 2010

Smooooth.

Viikonloppu oli jees. Töissä on näköjään aina kivaa. Voi vitsi, en malta odottaa kesää! Viikonloppu tosin alkoi hienoissa merkeissä, ku unohdin kolmasosan mun matkatavaroista junaan, mutta onneksi tavoitin ne sitten helsingistä. Nyt raksut jo kotimatkalla.

Tämän päivän olen melko hyvin lukenut tulevaan biokemman tentin uusintaan. Joo tosiaan, toisen kerran perään sama homma. Uusinta on keskiviikkona jo onneks. Tänää alan jo handlaa rasvahappojen oksidaatiot. Myös hiilarimetabolia alkaa oleen jo aikalailla jees! Vielä ne hiton vitamiinit.

Nyt tultiin sraan kanssa linnanmaalle, ku muijal on tääl tentti. Tääl on aina jotenkin hassu fiilis. Sit kun täällä käy, niin tulee sellane, et ei oikeestaa haittaa vaikka meidän kampus onkin erillään. Saa olla rauhassa ja tietää aina mistä löytää vapaan datiksen esmes.

Tentin jälkeen keskiviikko-iltana alkaakin sitten vappumeisingit. Tiedossa ainakin sitsit, kurssin juomatarjoilut, poikkitieteelliset vappuilakoinnit ja piknik. Ekaa kertaa ihan oikee opiskelijavappu. Nam!

Mut nyt takas ah-niin-mielenkiintoisen biokemman pariin. Ku tää on ok, nii sit bileet!

Tänään ku aurinko paisto, laitoin mun suurimmat aurinkolasit päähän, kävelin keskellä jalkakäytävää ja kaikki tuntu taas mahdolliselta.

Sydän.

torstai 22. huhtikuuta 2010

Heräämisiä

Tällä viikolla jokainen aamu on ollut erilainen. Maanantaina rauhallinen, tiistaina jalat kantoivat vasta iltapäivällä kahden jälkeen, keskiviikkona nousin virkeänä vähän ennen seitsemää ja tänään torkutin puoli tuntia.

Maanantaina käytiin pitämässä vähän seksuaalikasvatusta taas kasiluokkalaisille. Homma meni ok kahden ekan ryhmän kanssa, mutta viimeisessä tuli vähän ongelmia. Ryhmä oli täysin hiljainen ja katseet viestivät niin paljon, että tuntui kuin olisin ollut jokin seksihullu. Joo, saattaa vaikuttaa, että luokan enemmistö oli tälle alueelle tyypilliseen uskontokuntaan kuuluvia tyttöjä.

Mut sit tosi kivojakin juttuja on ollut! Speksin saunailta maanantaina, ja läpäri eilen. Kyllä siitä hyvä tulee. Meidän julistekin on jo valmis ja facebook-event on tehty, eli alkaa vaikuttaa aika todelliselta tää juttu.

Tänään olis taas luentoja. Mutta ajattelin mennä salille ja pakata, koska illalla lähden taas viikonlopuksi töihin. Sit iltapäivällä suuntaan koululle lukemaan vähän. Joo näin teen.

ps. rakastan sinua

aamukahvi.

tiistai 30. maaliskuuta 2010

Jää mun luo

Ihana biisi. Jotenkin nämä suomalaiset naislaulajat onnistuu aina tekemään muhun vaikutuksen. Irina, Marja Kiiskilä ja nyt viimeisimpänä Laura Närhi. Oikeasti, rakastan tuollaista puhdasta naisääntä, joka pääsee oikeesti toimimaan kivan akustisissa biiseissä. Lisäksi lyriikat on liian usein niin koskettavia, että laulu osuu todella syvälle.

"Mun kädet ei toimi enää niinkuin ennen. Joskus tuntuu kuin niissä ei ois tuntoo ollenkaan. Ne sivuilla roikkuu vaikka tulet minuun kiinni, mut sä et sitä huomaa, et kai tahdokaan."

Aamulla käytii mammin kaa vähän tulostelemassa Linnanmaalla, onneks ei enää tarvii olla siel. Meidän oma kampus on paljon kivempi. Vähemmän värejä toki, mutta tässä kohtaa näen sen ehkä ennemminkin positiivisena puolena.

Päivä onkin kulunut sitten muuten biokemian uusintaan lukiessa. Kävin pitkästä aikaa kaupungin kirjastolla. Oli kivaa. Törmäsinkin Sraahan ja käytiin sitten lounaalla yhdessä. Ja kokousteltua tuli kans iltapäivällä. Sen jälkee viel kävin salil ja solariumis, jos ois jossain kuosissa pääsiäisbileis. Kiva päivä, ja aina vaan paranee kun huomasin just päässeeni latinan tentin läpi! Yeeeaahhh! Yksi opintopiste ansaittu. Enää 359 lisää niin tutkinto valmis. Tää on nyt sit kai sitä optimismia.

Huomenna vähän nörttäilyy, labrarottailuu ja speksiharkkoja. Nams! Oon kyl tainnu hukkaa mun plarin, toivottavasti ohjaaja ei suutu... Onneks osaan jo melkeen replat.

En malta odottaa torstaita, enkä nyt viittaa tällä siihen uusintatenttin.

Famem vini potio solvit.
- Viinin juonti poistaa nälän.