Näytetään tekstit, joissa on tunniste vappu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vappu. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Jotain parasta.

Moikka!

Menipäs kauan tässä välissä. Paljon on tapahtunut. Oli vappu, oli ehkä maailman ihanin viikko välissä ja sitten glamour-viikonloppu @ Helsinki med min muija! Kirjoitella en sen ihmeempiä aio. Kuvat voivat kertoa, että kivaa on ollut.

Vappua! Haalareissa neljä päivää, nam!



Glam! Hotellia, takseja, merkkiliikkeitä ja hotmestoja!




---

Oon aika onnelinen. Pitkästä aikaa tällä tavalla.

"Mä haluun antaa mielihyvää, iloa ja nautintoa.
En aio sua omistaa vaan elämääsi somistaa,
niinkuin enkelit tekee."

Jukka Poika - Mielihyvää

maanantai 26. huhtikuuta 2010

Smooooth.

Viikonloppu oli jees. Töissä on näköjään aina kivaa. Voi vitsi, en malta odottaa kesää! Viikonloppu tosin alkoi hienoissa merkeissä, ku unohdin kolmasosan mun matkatavaroista junaan, mutta onneksi tavoitin ne sitten helsingistä. Nyt raksut jo kotimatkalla.

Tämän päivän olen melko hyvin lukenut tulevaan biokemman tentin uusintaan. Joo tosiaan, toisen kerran perään sama homma. Uusinta on keskiviikkona jo onneks. Tänää alan jo handlaa rasvahappojen oksidaatiot. Myös hiilarimetabolia alkaa oleen jo aikalailla jees! Vielä ne hiton vitamiinit.

Nyt tultiin sraan kanssa linnanmaalle, ku muijal on tääl tentti. Tääl on aina jotenkin hassu fiilis. Sit kun täällä käy, niin tulee sellane, et ei oikeestaa haittaa vaikka meidän kampus onkin erillään. Saa olla rauhassa ja tietää aina mistä löytää vapaan datiksen esmes.

Tentin jälkeen keskiviikko-iltana alkaakin sitten vappumeisingit. Tiedossa ainakin sitsit, kurssin juomatarjoilut, poikkitieteelliset vappuilakoinnit ja piknik. Ekaa kertaa ihan oikee opiskelijavappu. Nam!

Mut nyt takas ah-niin-mielenkiintoisen biokemman pariin. Ku tää on ok, nii sit bileet!

Tänään ku aurinko paisto, laitoin mun suurimmat aurinkolasit päähän, kävelin keskellä jalkakäytävää ja kaikki tuntu taas mahdolliselta.

Sydän.