Moikka!


Menipäs kauan tässä välissä. Paljon on tapahtunut. Oli vappu, oli ehkä maailman ihanin viikko välissä ja sitten glamour-viikonloppu @ Helsinki med min muija! Kirjoitella en sen ihmeempiä aio. Kuvat voivat kertoa, että kivaa on ollut.
Vappua! Haalareissa neljä päivää, nam!


Glam! Hotellia, takseja, merkkiliikkeitä ja hotmestoja!
---
Oon aika onnelinen. Pitkästä aikaa tällä tavalla.
"Mä haluun antaa mielihyvää, iloa ja nautintoa.
En aio sua omistaa vaan elämääsi somistaa,
niinkuin enkelit tekee."
Jukka Poika - Mielihyvää
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti