sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Jotain parasta.

Moikka!

Menipäs kauan tässä välissä. Paljon on tapahtunut. Oli vappu, oli ehkä maailman ihanin viikko välissä ja sitten glamour-viikonloppu @ Helsinki med min muija! Kirjoitella en sen ihmeempiä aio. Kuvat voivat kertoa, että kivaa on ollut.

Vappua! Haalareissa neljä päivää, nam!



Glam! Hotellia, takseja, merkkiliikkeitä ja hotmestoja!




---

Oon aika onnelinen. Pitkästä aikaa tällä tavalla.

"Mä haluun antaa mielihyvää, iloa ja nautintoa.
En aio sua omistaa vaan elämääsi somistaa,
niinkuin enkelit tekee."

Jukka Poika - Mielihyvää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti