Vitsi on vauhdikasta. Koulun alku on mennyt tosi nopeeta. Meidän ensimmäinen kurssi oli psykologiaa ja sen luennot loppuivat jo. Enää jälkellä tentti ja ryhmätöiden esittelyt. En oikein ole varma mitä tässä nyt on opittu, kai sitä pitäisi muutamia persoonallisuusteorioita handlaa ja ainakin traumaattisista kriiseistä tiedän nyt melkoisesti, välillä tuntui jo että ahdistavankin paljon.
Fuksivastaavan homma on mennyt kivasti. Olen tutustunut moniin uusiin opiskelijakollegoihin ja bileissä on kyllä tullut käytyä melkoisen tehokkaasti. Hommaa on ollut koulussa ja siihen liittyvissä jutuissa itse asiassa niin paljon, että en ehdi kotona olla kuin yötä. Mutta eiköhän tämä tästä tasaannu.
Ja mahti homma on mun ja Aneskan elämäntapa-projekti. Syötyä on tullut nyt paljon terveellisemmin ja bileissäkin en ole edes juonut hirveesti. Muutamia, hih. Ja sit Hukassa alku on sujunut loistavasti. Nyt olen käynyt pari kertaa BodyPumpissa, joogassa ja tänään ois vuorossa Zumba. Huippufiilis!
Nyt luvassa parisuhdeviikonloppu. Kiva vähän hidastaa... Edes hetkeksi.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste bileet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste bileet. Näytä kaikki tekstit
torstai 19. elokuuta 2010
torstai 8. heinäkuuta 2010
Kesäloma!
Jee jee! Meikällä oli kesälomaviikko! Kuusi päivää vapaata, ah, ihanaa. Viikon aikana ehdin ihan kiitettävästi puuhailla kaikenlaista. Tiistaina käytiin jätkien kanssa Vuoktatissa yhden yön bilereissulla. Majoituttiin Sokos Hotelin superiorhuonees ja meillä oli aivan superiso parveke, nam. Biletys jäi sitten kuitenkin vähän vähemmälle, kun ei Sotkamo oikein ollut messissä ;) Mut kylpyläkännit oli mahtavat.
Sit pakkailin mun vanhaa yksiötä pari päivää. Nyt sitten kaikki on pahvilaatikoissa ja valmiina siirtymään uuteen ihanaan kolmioon. Kuvia laitan sitten joskus jos innostun.
Viikonlopuksi hyökättiin Aneskan, Jarin ja Juhiksen kaa Helsinkiin. Pride!
@ Picnic

@ the Hotel
Posin' @ the HotelRooM

@ dtm feat Aneska-love

Hesa oli mahtava! Majoituttiin Scandic Simonkentässä, joten sijainti citylomalle oli optimaalinen. Shoppailtiin joka päivä. Ostin kivoja paitoja, sit kengät, laukun, shortseja ja aurinkolasit. Niin ja koruja tottakai.
Sitten syötiin myös hyvin. Herkullisia kahviloita ja nice ravintoloita. Söin muuten ekaa kertaa buffalon maito juustoa, oli aika ihana, pehmeä maku.
Biletys oli luonnollisesti tärkee osa. Molempina iltoina oltiin Mamassa, jossa kyllä oli tosi jees meno. Perjantaina meni aikalailla normibiletyksellä. Lauantaina oltiin sitten puistopiknikillä, jossa nautittiin jo ekat skumpat. Illalla päädyttiin siis jälleen mamaan, jonne jono oli monta sataa metriä, mutta onneks päästiin suoraan sisään jonon ohi. Baaris sitten tilattiin pelkästään skumppaa, ja sitä taisikin heilahtaa aikalailla. Sen verran ainakin, että jatkoillakin pyörähdettiin.
Koko viikonloppua siivitti mieletön ilma! Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, ja lämmintä oli reilusti yli hellerajan. Onneksi hotellihuoneessa ilmastointi ;)
Nyt sitten paluu töihin, ja viikonloppuna vähän muuttohommia! Oon niin ilonen!
sunnuntai 13. kesäkuuta 2010
Vapaata
Jep jep. Neljä päivää vapaata meni kuten oletettua aika nopeesti. Kävin tosiaan Oulus mutkan. Pidettiin kevyt tutkimuspalaveri ja sitten näin monia ystäviä. Oli aivan ihanaa. Ylivieskaan palasin sitten eilen, ja illalla oltiinkin siellä paikallisen synttäribileissä aneskan kanssa.
Oli tosi kiva ilta, jotenkin nostalginen. Illan lopputulemana on kiitollisuus siitä, että on muuttanut pois täältä ja nähnyt vähän enemmän asioita. Varmastikin ihmiset, jotka ovat valinneet tänne jäädä ovat onnellisia sen kanssa. Mutta jos minä olisin tänne jäänyt, niin olisin niin eri ihminen, enkä kyllä ollenkaan positiivisessa mielessä. Kiva on käydä. Ja kyllähän me aneskan kanssa keräiltiin aika paljon (vinoja) katseita. Ehkä sitä tuli pukeuduttuakin hieman provosoivasti (= täysin normaali bilevarustus). Yka ei ehkä ole valmis. Hihi.
Nyt sitten aloittelin tässä tilastollisen tutkimuksen opiskelua. Satuin löytämään loistavan oppikirjan aiheesta kirja-alesta eurolla. Hyvä tuuri kyllä, sillä toi kirja on just sitä mitä mä tarviin, et pääsen joskus etenemään tässä tutkimuksessa. Tosin kyllä tuon kanssa varmasti pari viikkoa menee taistellessa.
Ainiin. Parturiin tässä pitäisi päästä. Ainakin enne Helsingin Prideihin menoa 2. heinäkuuta. Olen nyt aivan rakastunut tuohon Milan Stankoviciin, ja suunnittelin vähän tällaista stiiliä.
En kyllä ennen ole ollut niin innoissani tuollaisesta otsatukasta, mutta nyt taidan olla sille valmis. Ja sit ehk vähän jotain kultaista sävyä tumman sekaan.. Jep.
Oli tosi kiva ilta, jotenkin nostalginen. Illan lopputulemana on kiitollisuus siitä, että on muuttanut pois täältä ja nähnyt vähän enemmän asioita. Varmastikin ihmiset, jotka ovat valinneet tänne jäädä ovat onnellisia sen kanssa. Mutta jos minä olisin tänne jäänyt, niin olisin niin eri ihminen, enkä kyllä ollenkaan positiivisessa mielessä. Kiva on käydä. Ja kyllähän me aneskan kanssa keräiltiin aika paljon (vinoja) katseita. Ehkä sitä tuli pukeuduttuakin hieman provosoivasti (= täysin normaali bilevarustus). Yka ei ehkä ole valmis. Hihi.
Nyt sitten aloittelin tässä tilastollisen tutkimuksen opiskelua. Satuin löytämään loistavan oppikirjan aiheesta kirja-alesta eurolla. Hyvä tuuri kyllä, sillä toi kirja on just sitä mitä mä tarviin, et pääsen joskus etenemään tässä tutkimuksessa. Tosin kyllä tuon kanssa varmasti pari viikkoa menee taistellessa.
Ainiin. Parturiin tässä pitäisi päästä. Ainakin enne Helsingin Prideihin menoa 2. heinäkuuta. Olen nyt aivan rakastunut tuohon Milan Stankoviciin, ja suunnittelin vähän tällaista stiiliä.
En kyllä ennen ole ollut niin innoissani tuollaisesta otsatukasta, mutta nyt taidan olla sille valmis. Ja sit ehk vähän jotain kultaista sävyä tumman sekaan.. Jep.Ps. Ikävä. Mut joo, huomenna töihin, tulee muuta ajateltavaa. Jeeah!
sunnuntai 9. toukokuuta 2010
Jotain parasta.
Moikka!


Menipäs kauan tässä välissä. Paljon on tapahtunut. Oli vappu, oli ehkä maailman ihanin viikko välissä ja sitten glamour-viikonloppu @ Helsinki med min muija! Kirjoitella en sen ihmeempiä aio. Kuvat voivat kertoa, että kivaa on ollut.
Vappua! Haalareissa neljä päivää, nam!


Glam! Hotellia, takseja, merkkiliikkeitä ja hotmestoja!
---
Oon aika onnelinen. Pitkästä aikaa tällä tavalla.
"Mä haluun antaa mielihyvää, iloa ja nautintoa.
En aio sua omistaa vaan elämääsi somistaa,
niinkuin enkelit tekee."
Jukka Poika - Mielihyvää
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

