Näytetään tekstit, joissa on tunniste shoppailu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste shoppailu. Näytä kaikki tekstit

torstai 8. heinäkuuta 2010

Kesäloma!

Jee jee! Meikällä oli kesälomaviikko! Kuusi päivää vapaata, ah, ihanaa. Viikon aikana ehdin ihan kiitettävästi puuhailla kaikenlaista. Tiistaina käytiin jätkien kanssa Vuoktatissa yhden yön bilereissulla. Majoituttiin Sokos Hotelin superiorhuonees ja meillä oli aivan superiso parveke, nam. Biletys jäi sitten kuitenkin vähän vähemmälle, kun ei Sotkamo oikein ollut messissä ;) Mut kylpyläkännit oli mahtavat.

Sit pakkailin mun vanhaa yksiötä pari päivää. Nyt sitten kaikki on pahvilaatikoissa ja valmiina siirtymään uuteen ihanaan kolmioon. Kuvia laitan sitten joskus jos innostun.

Viikonlopuksi hyökättiin Aneskan, Jarin ja Juhiksen kaa Helsinkiin. Pride!


@ Picnic


@ the Hotel


Posin' @ the HotelRooM


@ dtm feat Aneska-love


Hesa oli mahtava! Majoituttiin Scandic Simonkentässä, joten sijainti citylomalle oli optimaalinen. Shoppailtiin joka päivä. Ostin kivoja paitoja, sit kengät, laukun, shortseja ja aurinkolasit. Niin ja koruja tottakai.

Sitten syötiin myös hyvin. Herkullisia kahviloita ja nice ravintoloita. Söin muuten ekaa kertaa buffalon maito juustoa, oli aika ihana, pehmeä maku.

Biletys oli luonnollisesti tärkee osa. Molempina iltoina oltiin Mamassa, jossa kyllä oli tosi jees meno. Perjantaina meni aikalailla normibiletyksellä. Lauantaina oltiin sitten puistopiknikillä, jossa nautittiin jo ekat skumpat. Illalla päädyttiin siis jälleen mamaan, jonne jono oli monta sataa metriä, mutta onneks päästiin suoraan sisään jonon ohi. Baaris sitten tilattiin pelkästään skumppaa, ja sitä taisikin heilahtaa aikalailla. Sen verran ainakin, että jatkoillakin pyörähdettiin.

Koko viikonloppua siivitti mieletön ilma! Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, ja lämmintä oli reilusti yli hellerajan. Onneksi hotellihuoneessa ilmastointi ;)

Nyt sitten paluu töihin, ja viikonloppuna vähän muuttohommia! Oon niin ilonen!

torstai 20. toukokuuta 2010

Nami!

Tykkään oikeesti tästä elämästä nyt tosi paljon. Nyt on ollut monta päivää helteistä, on voinut makoilla auringossa ja kerätä ihanaa rusketusta. Sitten oon hengannut tosi paljon ihanien ihmisten kanssa, niin onko oikeastaan mitään parempaa.

On ollut kiva kun on tullut tehtyä kaikenlaisia spontaanejakin juttuja. On luettu tenttiin rannalla ja nurmella. On aloitettu päivä siiderillä auringon hellimällä patiolla. On tehty hyvää ruokaa. On nautittu.

Viimeksi tänään tein jotain kivaa, ja ostin itselleni kengät. Tuollaiset valkoiset Björn Borgit. Nyt kesä voi oikeesti alkaa! Vitsi kesällä on ihanaa, kun voi pukeutua mukavan kevyesti ja kivoihin vaatteisiin. On kiva nähdä ihmisiä nättinä kadulla, ja useimmat kulkevat vielä todella iloisen näköisinä, siitä tulee hyvä mieli.

Kengät -  Björn Borg: 65481101-90 | Parikuva
Biokemian lopputentti tosin hieman painaa päälle. Maanantaina olisi sitten tämän kevään viimeinen koetus. Se kun menee läpi, niin olen kunnialla selvinnyt ensimmäisestä vuodesta, ja toivon mukaan sitten selviän myös tulevista. Onneksi nuo ilmat alkaa ilmeisesti hieman huonontua viikonlopuksi, niin malttaa sitten lukeakin...

Ainiin! Ostin myös kirjan. Paulo Coelhon mietelauseita koottuna teokseen Elämä.

On tärkeää, että tuomme päivittäin näkemistämme
tutuista asioista esiin ne salaisuudet,
joita emme kykene niiden arkipäiväisyyden vuoksi
enään näkemään.

-
Pyhiinvaellus-


perjantai 16. huhtikuuta 2010

Friday!


Jes, viimeinkin. Tentti takana, työt hoidettu ja siivottukin jopa. Voittajafiilis pitkästä aikaa.

Tentti oli sillee helpompi, ku mitä olin kuvitellu, et osasin vastata jotain kaikkiin kysymyksiin, mutta tuolla meidän tiedekunnassa se ei kyllä oikein tahdo sanoa mitään. Toivossa eletään!

Aneska tuli tosiaan tänne eilen. Chillattii vaa ja jutskailtii. Tänään käytiin syömässä ja aneska on ollu henkisenä tukena kaikissa mun projekteissa. Niin ja tiskiveden sain valmiina <3

Töiden jälkeen siivosin viel veski ja kävin kaupassa. Nyt jäin tähän yksin hetkeksi, ku anne meni vanhoje koulukavereide kaa syömää. Mä ajattelin tässä ehkä korkata oluen ja syödä vähän pastaa. Olis kiva tänään kyllä vähä dansaa, saa nähdä mitä tapahtuu.

Aini! Käytii vähän shoppailemassakin.


Ostin Vilasta nyt sen laukun, josta uhkailinkin jo aiemmin. Mäki sain viimein oman jätesäkin ku muillakin on. Sit ostin syväpuhdistavaa shampoota ja anne rynni aamul hakee mulle Tiger of Swedenin boksereita, ku olin ite tentis, tnx. btw. Toi aneskan huivi, mikä mul on tos kuvassa kaulassa, on aivan ihana. Muhkee.

Huomenna vähän virallisia pöytäkirja-asioita. Sit värjäillään annen tukkaa, katotaa mitä tulee. Ihana pitkästä aikaa taas vähän laittaa tuccaa.

Salainen harrastus nro2: kotiparturointi

tiistai 6. huhtikuuta 2010

Elä nyt!


Ja pääsiäinen tuli ja meni. Jotenkin ajattelin, että no nyt on lomaa oikein kunnolla, kun on niin pitkä viikonloppu, mutta kyllä se maanantai ja tavaroiden pakkaaminen vain tuli tosi nopeeta. Mut ehkä siihen vaikuttui se, että oli niin kivaa.

Pääsiäinen tiivistettynä. Syötiin ja juotiin hyvin, todettiin ranskalainen ankka paremmaksi kuin suomalainen ja nautittiin niitä laatuviinien kanssa. Biletettii kunnolla, neljä iltaa kului äkkii lasit kädessä. Lauantaina käytiin laskemassa ja oli tosi ihanaa, kun aurinko paistoi ja tuntui ihan keväältä. Talven minttukaakaotkin tuli nautittua. Erityisesti jääbaarissa se maistui erikoisen hyvälle.

Ennen kaikkea hyvät muistot liittyy ystäviin. Vanhoihin ja uusiinkin. Oli tosi ihanaa, oikeestaa en muista millon oisin viimeksi nauranut noin paljoo. Vaikka aikaa olikin sitten kuitenkin niin vähän, se tuntui kokonaisvaltaiselta lomalta.


Eilen illalla sitten tultiin back to Uleå ja heti ilta meni töiden kimpussa. Anne tuli puol kympin aikaan, katsottiin sitä ”ratfieldin” leffaa ja raportoitiin. Tänään käytiin sitten vähän shoppailemassa. Tässä mitä mä löysin. Valkoiset aurinkolasit GinaTricotista (Annelle samanlaiset mut mustat) ja sit Björn Borgin lompakko Vimasta. Oli ehkä jo aika luopua Sievin Osuuspankin sponssilompakosta. Laukunkin bongasin kesäks Vilasta, mut se saa odottaa palkkapäivään. Tämä on virallinen harkinta-aika.

Loppuviikko sit opiskellaan ja torstaina lähdetää yhdessä ykaa, ku ois viikonloppu taas hoitsuhommia.

Aini, olin tänään aamulla pitämässä pari tuntia terveyskasvatusta nelosluokkalaisille, niin sinne tuli lehti- ja tv-toimittajat. Huomenna olen sit puhumassa silmät ja korvat täyteen bullshittiä jossain pohjois-suomen uutisissa, joita ainoostaan meidän isä kattoo vakituisesti.. Outoa.

Nyt lasit reilun kaupan viiniä ja salkkarit.