
Ja pääsiäinen tuli ja meni. Jotenkin ajattelin, että no nyt on lomaa oikein kunnolla, kun on niin pitkä viikonloppu, mutta kyllä se maanantai ja tavaroiden pakkaaminen vain tuli tosi nopeeta. Mut ehkä siihen vaikuttui se, että oli niin kivaa.
Pääsiäinen tiivistettynä. Syötiin ja juotiin hyvin, todettiin ranskalainen ankka paremmaksi kuin suomalainen ja nautittiin niitä laatuviinien kanssa. Biletettii kunnolla, neljä iltaa kului äkkii lasit kädessä. Lauantaina käytiin laskemassa ja oli tosi ihanaa, kun aurinko paistoi ja tuntui ihan keväältä. Talven minttukaakaotkin tuli nautittua. Erityisesti jääbaarissa se maistui erikoisen hyvälle.
Ennen kaikkea hyvät muistot liittyy ystäviin. Vanhoihin ja uusiinkin. Oli tosi ihanaa, oikeestaa en muista millon oisin viimeksi nauranut noin paljoo. Vaikka aikaa olikin sitten kuitenkin niin vähän, se tuntui kokonaisvaltaiselta lomalta.
Eilen illalla sitten tultiin back to Uleå ja heti ilta meni töiden kimpussa. Anne tuli puol kympin aikaan, katsottiin sitä ”ratfieldin” leffaa ja raportoitiin. Tänään käytiin sitten vähän shoppailemassa. Tässä mitä mä löysin. Valkoiset aurinkolasit GinaTricotista (Annelle samanlaiset mut mustat) ja sit Björn Borgin lompakko Vimasta. Oli ehkä jo aika luopua Sievin Osuuspankin sponssilompakosta. Laukunkin bongasin kesäks Vilasta, mut se saa odottaa palkkapäivään. Tämä on virallinen harkinta-aika.

Loppuviikko sit opiskellaan ja torstaina lähdetää yhdessä ykaa, ku ois viikonloppu taas hoitsuhommia.
Aini, olin tänään aamulla pitämässä pari tuntia terveyskasvatusta nelosluokkalaisille, niin sinne tuli lehti- ja tv-toimittajat. Huomenna olen sit puhumassa silmät ja korvat täyteen bullshittiä jossain pohjois-suomen uutisissa, joita ainoostaan meidän isä kattoo vakituisesti.. Outoa.
Nyt lasit reilun kaupan viiniä ja salkkarit.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti