Melancholy - Andreydubinin&
Coldplay - The Scientist
Coldplay - The Scientist
Ihana tunne. Tuntuu hyvältä itkeä. En tiedä miksi... Ehkä siksi, että kuulen millaiseksi ihmiset kuvittelevat minut, luulevat tuntevansa. Tiedän itse kuitenkin kuka olen, tiedän, että minulla on tunteita, vaikka en niitä ehkä näytäkään niin helposti.
Rakastan ja siitä tulee hyvä olo. Sit vihaan kanssa, sekin on mun mielestä välittämistä. Tahtoisin vielä sen yhden ihmisen, jota voisin rakastaa, vihata ja kaikkea siltä väliltä. Tuntea.
Rakastan ja siitä tulee hyvä olo. Sit vihaan kanssa, sekin on mun mielestä välittämistä. Tahtoisin vielä sen yhden ihmisen, jota voisin rakastaa, vihata ja kaikkea siltä väliltä. Tuntea.
"Questions of science
Science and progress
Do not speak as loud as my heart
Nobody said it was easy"
Science and progress
Do not speak as loud as my heart
Nobody said it was easy"
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti