keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Solen skiner!

Det är så! Solen skiner igen och våren kommer. Jipii! Jag gillar!

Oli aika kiva päivä. Aamulla olin tehokkaana ja rynnin ysin aikaa stokkalle, hulluille päiville. Ostin kaks hiuslakkaa, hiusvahan, partavaahtoa ja suikusaippuaa, ja tämä kaikki vähän yli 50 euroo! Voi, että ku on halpaa! Ei onneks ostohysteria iskenyt ei...

Näin Sraata, luettii ja käytii syömässä. Huomenna vissiin sama setti. Kaupungin kirjastolla on jotenkin mukavapi näin keväällä lukea, kun siellä on kokonaan lasinen seinä, niin tulee jotenkin hyvä mieli, kun välissä voi tuijoitella ulos.

Iltapäivällä kävin tutustuu uutee saliohjelmaa, pääsen kasvattaa muskeleita. Hih. Sit karkasinkin heti kun ohjaaja lähti niin aerobiccii, ja vedinkin innostuksissani kaks putkeen, tuli vähän kiire töihi. Mut ihana tunne, kun vatsalihakset on kipeenä, jes!

Juu tosiaan, illalla kävin sekoilemassa töissä. Kukaan ei koskaa oikeesti usko, et oon opiskellu kemiaa vuoden yliopistossa. "Joo, mitenkäs se esterisidos taas tulikaan?" :D Voi elämä. Onneks mun ei kuulukaan tietää. Plus sain kehuja, ihanaa.

Huomenna Anne tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti