Täydellinen stereotypia-maanantai. Kaikki ärsyttää ja ahistaa. Kalenteria ei uskalla kattoo, ku tentti painaa päälle, speksiharkkoja tulee tyhjästä ja töitä kolmen iltan. Huuuuuh!
Aamu alko ihan hyvin, koska sain aikaiseksikin jotain. Nousin muutaman torkun jälkeen ja kävin suihkussa. Aamukahvit ehdin nauttia myöskin ihan rauhassa. Yhdeksän aikaan sitten painelin heti kauppaan, ja siellä yhdessä mummojen kanssa tein viikon ostokset. Kymmeneltä olinkin jo koulussa.
Sit luinkin vaan tenttiin ja käytiin syömässä. Parsakaalikeittoa, nami! Iltapäivä sekoiltiin mammin kanssa labrassa. Mittailtiin seerumin triglyseridipitoisuuksia ja piirreltiin standardisuoria.
Tässä töitä odotellessa olin suunnitellut lukevani tenttiin, mutta onneksi aamulla ilmestyivät speksitreenit tähän väliin niin säästyn. Harkat ahistaa kalenterissa, mut sitten kun siel on niin ihan eri juttu. Perjantaina niitäkin voi sitten kirota, mutta hei, mitä maatakaatavaa mä olisin oppinut parissa tunnissa. Sitäpaitsi, nyt ehk sit motivoidun ja elättelen toiveita et huomenna on mukavampi ja tehokkaampi päivä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti