Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystävät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystävät. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Väliraportti

Luvatut kuvat kämpästä.

Keittiö(½)

Parveke

Olohuone

3H + K + S
Makkarista, työhuoneesta ja saunasta ei ollu kuvii :/

Hihi, siinä muutamia otoksia kämpästä tuparipäivältä, niinkuin olen jossain välissä lupaillut. Tuparit sujuivat kaikilta osin tosi kivasti. Ystäviä oli paikalla ja perheiden tapaaminenkin sujui hyvin.

Kiirettä kiirettä. Speksin parissa on mennyt nyt pari viikkoa lähes 24/7. Oulun näytökset ovat nyt takanapäin ja jäljellä on kiertue. Lauantaina suunnataan Rovaniemelle ja sitten ensi viikon torstaina lähdetään viettämään taiteilijaelämää Kuopioon, Tampereelle ja Helsinkiin! Aika mieletöntä!

Koulussakin menee kivasti. Psykan sain uusimalla läpi, biofysiikasta 2 darratentillä ja fysiologian välitentti läpi lähes lukematta. (Y) Niin ja 4 Säteilyn turvallisesta käytöstä ainoastaan siksi, että osaan hassuja asioita (lue: epäolennaisuuksia) ulkoa.

Flunssa meinaa hieman nyt yritellä, mutta teetä, jossa paljon maitoa ja hunajaa niin eiköhän tämä tästä.

Tämän viikon ohjelmassa vielä Veeran vierailu, Mammin hiusten värjäys, mitokondriosairauksien tutkimista ja speksiesitys. Niin ja ensi viikolla olisi taas tutkimuspalaveri, onko edetty? -Ei.

sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Vapaata

Jep jep. Neljä päivää vapaata meni kuten oletettua aika nopeesti. Kävin tosiaan Oulus mutkan. Pidettiin kevyt tutkimuspalaveri ja sitten näin monia ystäviä. Oli aivan ihanaa. Ylivieskaan palasin sitten eilen, ja illalla oltiinkin siellä paikallisen synttäribileissä aneskan kanssa.

Oli tosi kiva ilta, jotenkin nostalginen. Illan lopputulemana on kiitollisuus siitä, että on muuttanut pois täältä ja nähnyt vähän enemmän asioita. Varmastikin ihmiset, jotka ovat valinneet tänne jäädä ovat onnellisia sen kanssa. Mutta jos minä olisin tänne jäänyt, niin olisin niin eri ihminen, enkä kyllä ollenkaan positiivisessa mielessä. Kiva on käydä. Ja kyllähän me aneskan kanssa keräiltiin aika paljon (vinoja) katseita. Ehkä sitä tuli pukeuduttuakin hieman provosoivasti (= täysin normaali bilevarustus). Yka ei ehkä ole valmis. Hihi.

Nyt sitten aloittelin tässä tilastollisen tutkimuksen opiskelua. Satuin löytämään loistavan oppikirjan aiheesta kirja-alesta eurolla. Hyvä tuuri kyllä, sillä toi kirja on just sitä mitä mä tarviin, et pääsen joskus etenemään tässä tutkimuksessa. Tosin kyllä tuon kanssa varmasti pari viikkoa menee taistellessa.

Ainiin. Parturiin tässä pitäisi päästä. Ainakin enne Helsingin Prideihin menoa 2. heinäkuuta. Olen nyt aivan rakastunut tuohon Milan Stankoviciin, ja suunnittelin vähän tällaista stiiliä.

En kyllä ennen ole ollut niin innoissani tuollaisesta otsatukasta, mutta nyt taidan olla sille valmis. Ja sit ehk vähän jotain kultaista sävyä tumman sekaan.. Jep.

Ja vielä,
Milan S. - Face
sydän.

Ps. Ikävä. Mut joo, huomenna töihin, tulee muuta ajateltavaa. Jeeah!

tiistai 6. huhtikuuta 2010

Elä nyt!


Ja pääsiäinen tuli ja meni. Jotenkin ajattelin, että no nyt on lomaa oikein kunnolla, kun on niin pitkä viikonloppu, mutta kyllä se maanantai ja tavaroiden pakkaaminen vain tuli tosi nopeeta. Mut ehkä siihen vaikuttui se, että oli niin kivaa.

Pääsiäinen tiivistettynä. Syötiin ja juotiin hyvin, todettiin ranskalainen ankka paremmaksi kuin suomalainen ja nautittiin niitä laatuviinien kanssa. Biletettii kunnolla, neljä iltaa kului äkkii lasit kädessä. Lauantaina käytiin laskemassa ja oli tosi ihanaa, kun aurinko paistoi ja tuntui ihan keväältä. Talven minttukaakaotkin tuli nautittua. Erityisesti jääbaarissa se maistui erikoisen hyvälle.

Ennen kaikkea hyvät muistot liittyy ystäviin. Vanhoihin ja uusiinkin. Oli tosi ihanaa, oikeestaa en muista millon oisin viimeksi nauranut noin paljoo. Vaikka aikaa olikin sitten kuitenkin niin vähän, se tuntui kokonaisvaltaiselta lomalta.


Eilen illalla sitten tultiin back to Uleå ja heti ilta meni töiden kimpussa. Anne tuli puol kympin aikaan, katsottiin sitä ”ratfieldin” leffaa ja raportoitiin. Tänään käytiin sitten vähän shoppailemassa. Tässä mitä mä löysin. Valkoiset aurinkolasit GinaTricotista (Annelle samanlaiset mut mustat) ja sit Björn Borgin lompakko Vimasta. Oli ehkä jo aika luopua Sievin Osuuspankin sponssilompakosta. Laukunkin bongasin kesäks Vilasta, mut se saa odottaa palkkapäivään. Tämä on virallinen harkinta-aika.

Loppuviikko sit opiskellaan ja torstaina lähdetää yhdessä ykaa, ku ois viikonloppu taas hoitsuhommia.

Aini, olin tänään aamulla pitämässä pari tuntia terveyskasvatusta nelosluokkalaisille, niin sinne tuli lehti- ja tv-toimittajat. Huomenna olen sit puhumassa silmät ja korvat täyteen bullshittiä jossain pohjois-suomen uutisissa, joita ainoostaan meidän isä kattoo vakituisesti.. Outoa.

Nyt lasit reilun kaupan viiniä ja salkkarit.