sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Vapaata

Jep jep. Neljä päivää vapaata meni kuten oletettua aika nopeesti. Kävin tosiaan Oulus mutkan. Pidettiin kevyt tutkimuspalaveri ja sitten näin monia ystäviä. Oli aivan ihanaa. Ylivieskaan palasin sitten eilen, ja illalla oltiinkin siellä paikallisen synttäribileissä aneskan kanssa.

Oli tosi kiva ilta, jotenkin nostalginen. Illan lopputulemana on kiitollisuus siitä, että on muuttanut pois täältä ja nähnyt vähän enemmän asioita. Varmastikin ihmiset, jotka ovat valinneet tänne jäädä ovat onnellisia sen kanssa. Mutta jos minä olisin tänne jäänyt, niin olisin niin eri ihminen, enkä kyllä ollenkaan positiivisessa mielessä. Kiva on käydä. Ja kyllähän me aneskan kanssa keräiltiin aika paljon (vinoja) katseita. Ehkä sitä tuli pukeuduttuakin hieman provosoivasti (= täysin normaali bilevarustus). Yka ei ehkä ole valmis. Hihi.

Nyt sitten aloittelin tässä tilastollisen tutkimuksen opiskelua. Satuin löytämään loistavan oppikirjan aiheesta kirja-alesta eurolla. Hyvä tuuri kyllä, sillä toi kirja on just sitä mitä mä tarviin, et pääsen joskus etenemään tässä tutkimuksessa. Tosin kyllä tuon kanssa varmasti pari viikkoa menee taistellessa.

Ainiin. Parturiin tässä pitäisi päästä. Ainakin enne Helsingin Prideihin menoa 2. heinäkuuta. Olen nyt aivan rakastunut tuohon Milan Stankoviciin, ja suunnittelin vähän tällaista stiiliä.

En kyllä ennen ole ollut niin innoissani tuollaisesta otsatukasta, mutta nyt taidan olla sille valmis. Ja sit ehk vähän jotain kultaista sävyä tumman sekaan.. Jep.

Ja vielä,
Milan S. - Face
sydän.

Ps. Ikävä. Mut joo, huomenna töihin, tulee muuta ajateltavaa. Jeeah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti