tiistai 1. kesäkuuta 2010

Lomaa lomalla!

Juuri niin. Tarkemmin sairaslomaa kesälomalla. Sairastuin tosiaan pahimmoilleen ensi-iltaa edeltävästi järkyttävään kuumeeseen ja kurkkukipuun. Buranan voimilla sinniteltiin viikonloppu. Ja niin hyvin hommat sujui ja jäi mahtava fiilis. Onneksi syksyllä jatketaan vielä saman prokkiksen parissa, niin sit aion nauttia myös kaikista asiaan kuuluvista juhlistakin. :D

Nieluni asukki: Betahemolyyttinen Streptokokki

Noh, eniweis. Sain siis sitten kolme päivää saikkua tähän kesätöiden alkuun. Ja siihen kun lisätään listalla olevat vapaapäiväni, niin työt alkavat sitten lauantaina. Eli lomaa tuli sittenkin. Tosin vähän erilaista kuin ois toivonu. Mut hei, mieluummin olisin töissä ja odotan innolla lauantaita.

Nyt nautin tästä ykasta. Oli kiva tulla kotiin. Järjestelin yhdestä huoneesta itselleni kesäksi pikkuruista toimistoa/makuu- ja olohuonetta. Kaikki on täällä niin nättiä! Meidän kotipihalla on ainakin sataa miljoonaa eri vihreän sävyä. Aurinko paistaa siniseltä taivaalta ja kohta viljapellot alkaa orastaa. Aika mieletöntä. En kyllä kesääni haluaisi muualla viettää. Vaikka vähän ikävä onkin.. Kesä menee nopeasti.

Nyt lähden parantelemaan ja katsomaan kun äiti leikkaa nurmikkoa, ku musta ei siihen ole. Muahahaha! :D Iltapäivällä sitten moikkaamaan aneskaa ojakylälle. Toivottavasti sinnekin paistaa aurinko. Uima-altaalle ainakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti