Tentti oli sillee helpompi, ku mitä olin kuvitellu, et osasin vastata jotain kaikkiin kysymyksiin, mutta tuolla meidän tiedekunnassa se ei kyllä oikein tahdo sanoa mitään. Toivossa eletään!
Aneska tuli tosiaan tänne eilen. Chillattii vaa ja jutskailtii. Tänään käytiin syömässä ja aneska on ollu henkisenä tukena kaikissa mun projekteissa. Niin ja tiskiveden sain valmiina <3
Töiden jälkeen siivosin viel veski ja kävin kaupassa. Nyt jäin tähän yksin hetkeksi, ku anne meni vanhoje koulukavereide kaa syömää. Mä ajattelin tässä ehkä korkata oluen ja syödä vähän pastaa. Olis kiva tänään kyllä vähä dansaa, saa nähdä mitä tapahtuu.
Aini! Käytii vähän shoppailemassakin.

Ostin Vilasta nyt sen laukun, josta uhkailinkin jo aiemmin. Mäki sain viimein oman jätesäkin ku muillakin on. Sit ostin syväpuhdistavaa shampoota ja anne rynni aamul hakee mulle Tiger of Swedenin boksereita, ku olin ite tentis, tnx. btw. Toi aneskan huivi, mikä mul on tos kuvassa kaulassa, on aivan ihana. Muhkee.
Huomenna vähän virallisia pöytäkirja-asioita. Sit värjäillään annen tukkaa, katotaa mitä tulee. Ihana pitkästä aikaa taas vähän laittaa tuccaa.
Salainen harrastus nro2: kotiparturointi