Näytetään tekstit, joissa on tunniste tanssi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tanssi. Näytä kaikki tekstit

perjantai 16. huhtikuuta 2010

Friday!


Jes, viimeinkin. Tentti takana, työt hoidettu ja siivottukin jopa. Voittajafiilis pitkästä aikaa.

Tentti oli sillee helpompi, ku mitä olin kuvitellu, et osasin vastata jotain kaikkiin kysymyksiin, mutta tuolla meidän tiedekunnassa se ei kyllä oikein tahdo sanoa mitään. Toivossa eletään!

Aneska tuli tosiaan tänne eilen. Chillattii vaa ja jutskailtii. Tänään käytiin syömässä ja aneska on ollu henkisenä tukena kaikissa mun projekteissa. Niin ja tiskiveden sain valmiina <3

Töiden jälkeen siivosin viel veski ja kävin kaupassa. Nyt jäin tähän yksin hetkeksi, ku anne meni vanhoje koulukavereide kaa syömää. Mä ajattelin tässä ehkä korkata oluen ja syödä vähän pastaa. Olis kiva tänään kyllä vähä dansaa, saa nähdä mitä tapahtuu.

Aini! Käytii vähän shoppailemassakin.


Ostin Vilasta nyt sen laukun, josta uhkailinkin jo aiemmin. Mäki sain viimein oman jätesäkin ku muillakin on. Sit ostin syväpuhdistavaa shampoota ja anne rynni aamul hakee mulle Tiger of Swedenin boksereita, ku olin ite tentis, tnx. btw. Toi aneskan huivi, mikä mul on tos kuvassa kaulassa, on aivan ihana. Muhkee.

Huomenna vähän virallisia pöytäkirja-asioita. Sit värjäillään annen tukkaa, katotaa mitä tulee. Ihana pitkästä aikaa taas vähän laittaa tuccaa.

Salainen harrastus nro2: kotiparturointi

keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Tutkija, näyttelijä ja avuton opiskelija? Ystävä?

Aamu alkoi jälleen hassulla tanssihetkellä. Tiedätkö, kun asettaa mp3-soittimen korville, musiikki vain pakottaa tanssimaan. Tätä tapahtuu mulle nykyään tosi usein, jotenki hassua. Sit yritinkin käydä luennolla, mutta kyllähän totuus on, että opiskelu on tällä hetkellä melkoista suossa tarpomista.

Tutkijatapaaminen oli jännä. Ohjaajani puhui koko ajan väitöskirjasta, ja jouduin korjaamaan, että yritän nyt aluksi tehdä vain syventävän tutkimuksen, joka meil on pakollinen. Sitten EHKÄ väikkäri, huih. Jotenkin se ajatus kuitenkin kiehtoo... Viikonloppuna teen tutkimussuunnitelmaa ja ensi viikolla haetaan apurahaa. Myöhemmin sitten hyökkään nuorten naisten testosteronitasojen kimppuun! Jei!

Speksiharkat kyllä kruunasi päivän. Oli kivaa. Neljä tuntia harkattiin, naurettiin ja chillattiin. 6-vuotiaan näytteleminen alkaa sujua jo melko hyvi!

Huomenna sitten kotikotiin ja perjantaina eka hoitsuvuoro, saas nähdä. Jos ei mee putkee, nii sit vaa kokeillaa uusiks ja opetellaan. Niin se elämässä menee. Tällä hetkellä aika monen ihmisen elämä mun ympärillä on aika myllerryksessä, ja yritän auttaa parhaalla mahdollisella tavalla. Kuitenkin välillä tuntuu, että ei se oikein riitä... Itse olen tässä pari viikkoa saanut voimaa eräästä naisesta ja toivottavasti suoraan, tai vaikka mun kautta sitä välittyy myös raksuille!

Kate Ryan <3


"I close my eyes and I realise, something deep inside
Makes me feel alive, I seek to find, a better state of mind

I'm gonna live my life"