Näytetään tekstit, joissa on tunniste hukka. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hukka. Näytä kaikki tekstit

torstai 19. elokuuta 2010

Ja taas mennään.

Vitsi on vauhdikasta. Koulun alku on mennyt tosi nopeeta. Meidän ensimmäinen kurssi oli psykologiaa ja sen luennot loppuivat jo. Enää jälkellä tentti ja ryhmätöiden esittelyt. En oikein ole varma mitä tässä nyt on opittu, kai sitä pitäisi muutamia persoonallisuusteorioita handlaa ja ainakin traumaattisista kriiseistä tiedän nyt melkoisesti, välillä tuntui jo että ahdistavankin paljon.

Fuksivastaavan homma on mennyt kivasti. Olen tutustunut moniin uusiin opiskelijakollegoihin ja bileissä on kyllä tullut käytyä melkoisen tehokkaasti. Hommaa on ollut koulussa ja siihen liittyvissä jutuissa itse asiassa niin paljon, että en ehdi kotona olla kuin yötä. Mutta eiköhän tämä tästä tasaannu.

Ja mahti homma on mun ja Aneskan elämäntapa-projekti. Syötyä on tullut nyt paljon terveellisemmin ja bileissäkin en ole edes juonut hirveesti. Muutamia, hih. Ja sit Hukassa alku on sujunut loistavasti. Nyt olen käynyt pari kertaa BodyPumpissa, joogassa ja tänään ois vuorossa Zumba. Huippufiilis!

Nyt luvassa parisuhdeviikonloppu. Kiva vähän hidastaa... Edes hetkeksi.