Ihan loistava fiilis! Sain just tiedon, et pääsin biokemman viimeisenkin välitentin läpi! Jes, neljä tenttiä selätetty, eikä tarvinnut kuin kuusi tenttikertaa! Wohoo! Nyt tosin ois puolen toista viikon päässä häämöttävä lopputentti panikoitavana, mut en ehkä tänää stressaa siitä.
Kiirettä tosin pitää muuten, vaikka koulu onkin ihan kondikses. Speksitreenit on nyt oikeastaan joka ilta, parin viikon päästä ensi-ilta, joka alkaa jo pikkasen tutisuttaan. Sit hallituksen kanssakin on kaikkea aktiviteettia. Tänään on viimeinen kokous, ja siihen sitten lopuksi viini-ilta. Pitää kai sitä vähän radalla tänään käydä.
Viikonloppuna käyn töissä toisen vuosikurssin kandiaisissa ja sit muuten taidan ihan fiilistellä. Lämmintä on ainakin luvattu 25, et jotain grillailusta oli puhe, saas nähdä. Viikonlopun jälkeen onkin sitten hyvä alkaa ensimmäisen opiskeluvuoden viimeinen lukusetti. Nice!
Mun aamut on nykyään tosi ihania. Tykkään heräämisestä tosi paljon. Tosi oikeesti. Tuntuu vähän siltä, et ehkä sittenkin kaikki asiat vois järjestyä, ja että ehkä tässä elämässä on kuitenkin jotain järkeä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti