Näytetään tekstit, joissa on tunniste teatteri. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste teatteri. Näytä kaikki tekstit

perjantai 28. toukokuuta 2010

Ensi-ilta

Jeah! Lopputentti meni sitten lopulta ihan hyvin, nyt sitten odotellaan tuloksia. Jos ei läpi mennyt, niin sitten 11. kesäkuuta uusitaan. Hyvä mieli on kuitenkin.

Tämä viikko onkin sitten mennyt speksin merkeissä. Harjoitukset joka päivä 14 - 22. Melkoisen väsynyt on iltaisin sitten ollut, mutta onnellinen kuitenkin. Hihi! Eilen oli kenraaliharjoitus, joka meni hyvin. Tuli kiva fiilis. Olen toinen maskeerausvastaava, vastuualueenani hiukset. Tänään on sitten hartiat kipeänä, kun neljä tuntia tein kampauksia ennen läpimenoa, nyt vielä sama juttu kahtena päivänä, mutta sekin on kivaa!

Tänään onkin sitten tosiaan ensi-ilta. Eilisen jälkeen lähden teatterille hyvin luottavaisin mielin. Ja ilmeisesti muutkin ihmiset luottavat meihin melkoisesti, koska tämän ja huomisen päivän esitykset on myyty loppuun viimeistäkin VIP-paikkaa myöden.



Ihana palata teatteriin, ja lavalle. Vuoden tauko ei ehkä kuulosta paljolta, mutta sitä se on, kun on kyse näin rakkaasta harrastuksesta. Love it.