Töissä oli kivaa! Ihana päästä tekemään jotain ihan uutta. Oli vaa hieman avuton olo suurimman osan päivästä ja parhaimmassa iskussa olin tauoilla. Naisvaltaiset alat, sydän. 14.45 olin tabula rasa, mutta innolla odotan huomisaamua, osaan jo niin paljon enemmän. Ja aion opetella Riva-Roccin menetelmän huomenna, jjeeeeh!
Päivän kruunasi äidin valmistelema ruokapöytä "työn raskaan raatajalle" ja päivällisen jälkeen otetut parin tunnin päikkärit. Sit menikin loppuilta siskojen ja niiden poikien kanssa. Nyt tilanne mummulassa on rauhoittunut, kun muut on menny nukkuu. Nyt sit katsotaan äidin kanssa telkkuu ja keskustellaan sähköiskuista.