Näytetään tekstit, joissa on tunniste Uusi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Uusi. Näytä kaikki tekstit

torstai 18. maaliskuuta 2010

Jotain uutta, jotain sinistä

Huomenna se sit alkaa. Mun ura hoitsuna. Jännää tehdä jotain ihan uutta. Olenhan toki ennenkin osastolla ollut töissä, mutta en tässä tehtävässä. Toivottavasti opin edes jotain. Onneksi mulle on ohjaaja, joka opastaa mua tämän viikonlopun.

Ja hoksasin tässä tänään, että en tosiaan ole avautunut yhtään, miksi uudistin blogia. Jotenkin tuntui, että se edellinen räpellys muistutti lähinnä teinin päiväkirjaa (poikkeaa tästä miten?). Nyt tahtoisin kirjoittaa ainakin välillä vähän erilaisia juttuja. Enkä edes enää ole sama ihminen kuin silloin, joten uusi alku on jees. Toivottavasti onnistun siinä, lupaavalta näyttää.

Kiva kyllä olla äidin ja isän luona. Kotona asiat tuntuu aina jotenki paljon helpommilta ja jopa mahdollisilta. Oulussa biokemian lukeminen lähinnä ällötti. Nyt on iha sellane olo, et vois vaikka alkaakin jo pänttäilemään, vaik viime tenttiin en lukenut kuin edellisenä päivänä. Noh, katsotaanpa sitten huomenna. Onneksi latinan tentti siirtyi...

Herätys aamulla 05.30. Toivottavasti aamulla on sininen hetki kun ajan töihin. Usein kotona on.