torstai 14. huhtikuuta 2011

Koiravauva!

Aaaawww! Me saatin nyt meidän oma pikkunen maanantaina kotiin.
Valo käytiin hakemassa Laihialta, ja jos joku miettii, niin pitkäkarvainen
Collie, väritykseltään blue merle, on siis kyseessä.

Tällä viikolla ollaan tutustuttu ja koitettu oppia elämään suuressa kaupungissa.

Parin viikon päästä mennään pentukerhoon!


































Nyt olen sitten vanhempain lomalla. Kalenterista on kaikki luennot ruksattu yli. Pakolliset harjoitukset käyn suorittamassa. Onneks Aneska muutti Ouluun, niin meidän vauvan ei harkkojenkaan aikana tarvii olla yksin. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti