sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Dg: Ahistus. Ilostus. Å69.0

Tulosyy: Tänään aamuvuoron jälkeen iski ahdistus.

Esitiedot: Kivaa pääsiäisen aikaa! Olen ollut töissä kolme päivää, ja huomennakin vielä, joten lomaa ei tähän väliin nyt minulle tullut. On ollut mukava olla taas käytännön hommissa ja hoitaa potilaita.

Status: Tajusin tuossa, että tosiaan, minulla on ensi viikolla kaksi tenttiä. Torstaina tentitään ruotsia ja perjantaina mikrobiologiaa uusitaan. Mb:aan taustaa sen verran, että sain kaikki välitentit hyväksytysti läpi, mutta tutkielmani jäi niin vähille pisteille, että joudun korottamaan bakteriologiaa, jotta kurssi kokonaisuudessaan tulee hyväksytyksi. Motivoi oikeesti ihan helvetisti.

Suunnitelma: Lauantaina lähdetään Rotterdamiin, aah! Toivottavasti siellä on lämmin! Ja mun posterin tausta on vaaleanpunainen. Väri löytyy myös blogini taustakuvan kukasta, love it! + Olen nyt katsonut pari jaksoa euroviisujen ennakkoohjelmia ja voi vitsi, niin hyvää musiikkia tulossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti