maanantai 3. tammikuuta 2011

Uutta vuotta!

Hei, ja kivaa tulevaa vuotta!

Taas ihmetyttää, et miten vuosi on mennyt niin nopeeta, mut ei kai sen enää pitäisi oikeesti yllättää.

Syksyn opiskelut menivät ilmeisestikin varsin hyvin, koska tentit ovat menneet läpi, ainoastaan yleisen patologian arvosana on saamatta, toivottavasti sekin kohta ilmaantuu. :P Kevättä odotellessa. Sovittiin Jennin ja Mammin kaa, et koitetaan tehdä keväällä täysiä työpäiviä riippumatta lukujärjestyksestä, eli siis ysistä neljään pitäs koululla viihtyä!

Mut nyt on vielä viikko lomaa jäljellä. Olen ollut jo pari viikkoa Ykassa kotona, ja kulkenut Nivalassa tekemässä hoitajan sijaisuutta. On kyl ollut taas tosi jees välissä töitäkin tehdä.

Jouluna oltiin perheen kesken, päivät tosin meni töissä, mutta onneksi illat oli aikaa hengailla. Sain kivoja joululahjojakin. Aterimia, kynttilöitä, päänhierontalaitteen, esiliinan, Paulo Coelhoa ja uuden puhelimen, HTC Wildfire, jee!

Ollaan nyt sovittu et millanen koira otetaan ja meille tulee Collie blue merle. Kesällä sitten, mutta tällä viikolla perustetaan koiratili, hihii! Vähän parasta, tässä muutama fiilistelykuva tämän viikon iloksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti