Eilen illalla sain viimein haettua ECE 2011 (European Congress of Endocrinology) kongressiin, joka järjestetään keväällä Rotterdamissa. Vaikeinta tässä oli tuo abstraktin kirjoittaminen, mutta viimeinkin tuli valmista. Nyt sitten jännätään, että pääseekö esittelemään tutkimustaan.
Toinen jännitysmomentti on matka-apurahan saaminen kyseistä reissua varten, tätä hain Duodecimilta, helmikuussa tulee päätös tästä.
Sain myös sovittua nyt ensi kesäksi töitä. Pääseen nykyiseen työpaikkaan kesäksi sairaanhoitajan tehtäviin. Tähän saakka olen tehnyt lähihoitajan sijaisuutta, joten tuo ensi kesän duuni on mahtava! Pääsee haastamaan itseään oikein kunnolla, harjoittelemaan jälleen lisää uusia taitoja sekä palkankorotuskin tuntuu melko kivalta. :P Nyt pitäisi vaan saada auto, jolla käydä töissä...
Päätin, että ensi kesänä pidän lomaa kolme viikkoa loppukesästä ja ne viikot haluan omistaa koiravauvalle. <3
Kaikkea tätä ennen kuitenkin opiskelua, joka käynnistyy ensi viikon maanantaina mikrobiologian kurssilla. Tosin merkit eivät osaltani kauhean hyvältä näytä, kun tyssäsi hommat heti alkuunsa; kurssikirjaa en saanut. Kerrankin kun olin päättänyt sen hankkia.
Nimimerkki,
Lomaa Odotellessa (tj 7kk)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti