eIF2 sitoo GTP:n jolloin muodostuu binäärikompleksi, tämä sitoutuu edelleen MET-aminoasyyliRNA:in, jolloin aletaan puhua ternäärikompleksista. Kiinnittyy edelleen 40S alayksikköön, joka muuttuu nyt 43S-preinitiaatiokompleksiksi.
Tässä mun päivä. Aivan helvetin mahtavaa. Sitten kun multa lääkärinä perähikiän terveyskeskuksen päivystyksessä kysytään proteiinisynteesin ensimmäistä initiaatiovaihetta niin... noh, osaanpahan vastata. Että niin. Arrrggggh! Raivostuttaa.
Inhottaa tämä juttu nyt. Ärsyttävintä tässä on se, et äksyilen sit muille, ku on niin paska fiilis tän takii. Otan tän varmaan ihan liian vakavasti. Jos tästä jää opiskelut kiinni niin sit jää. Onneks oon nyt innostunut tuosta hoitajankin työstä.
Huoh, siinä tämän päivän avautuminen. Mutta! Huomenna pääsiäislomaileen, voi ihanuus. Rukalla seuraavat neljä päivää. Otan sieltä sit toivon mukaan jotain kivoja lappi-kuviakin ja nakkaan tännekin niitä. Siis jos ehdin. Hihi. Pitkästä aikaa laskemaan, jos vain on hyvä keli. Pakkasinkin jo! (Ihan niinku ei ois mitään muuta tekemistä..)
Nyt lähen kattoon vähä ansaitusti telkkuu ja sit nukkuun. Onneksi tentti on huomenna vasta yhdeltä. Sitä ennen vähän palaveerataan mammin kanssa vielä aiheeseen liittyen. Pitäs vielä proteiinien posttranslatorisia modifikaatioita selvitellä.
Huomenna uusi päivä. Parempi sellainen. Varmasti.