Tänään kun tulin töistä, oli veli perheineen käymässä. Siinä sitten leikin iltapäivän kolme vuotiaan veljentytön kanssa. Kysyin mimmulta, kun teimme kahdestaan koko porukalle wokkia, että milloin kasvamme aikuisiksi: "Hmm.. eilen..? keskiviikko..? kyllä se täytyy ylihuomenna tehdä." Okei, sounds like a plan. Sydän. Sit pelattiin tunti pokémon korteilla ja mä hävisin joka kerta.
Tulin vasta saunasta. Nyt otetaan isin kanssa saunakaljat ja valojakin sammuteltiin, onhan sentään Earth Hour. Huomenna uleåån. Ajattelin käydä ensi viikolla parturissa. Sit torstaina rukalle, oon ihan mielissään! Jee!