torstai 5. elokuuta 2010

Sommaren är kort!

Näin. Sairaan nopeeta on kesä mennyt. Tuntuu jotenkin, että mitään ei ole aikaiseksi saanut, mutta kuitenkin koko ajan on ollut hurjasti tekemistä. Reissuja, muutto, ihmisiä, lämpöä, töitä. Ja über kivaa on ollut! En kyllä vaihtais. Sunnuntaina äiti ja isi heittää mut Uleåån ja sit keskiviikkona alkaakin luennot. Psykologian opiskelua, jännää! Tosin maanantaina pitää jo olla fukseja vastaanottamassa, näin fuksivastaavan ominaisuudessa, mutta sehän on pelkästään kivvaa!

Tässä muutamia otoksia kesän ajalta.

Tästä kaikki lähti. Sateenvarjon (jota ei paljoa tarvittu) alta.


Päädyttiin Helsinkiin Pride-tapahtumaan. Fash!


Luotiin yöllisiä seikkailuja Ylivieska huudeilla. Tällä reissul oltiin muute lämppäämässä Martina ja Dazzling Ladies sisää Aneskan kaa. Oli nice!


Syötiin ulkona (frukost i solen). Ja jumppailtiin ja harjoiteltiin muuveja välissä.


Ja tää kaikki iki-ihanan, oman Aneska-kultsin kaa. Muija kiitti! Sydän.


Hot hot hot!

Tässä välissä paljon töitä ja kaikenlaista muutakin pikkukivaa, mistä kaikesta ei ikävä kyllä ole kuvamateriaalia, mutta sitä kirkkaampia ja ihanampia muistoja. Niin paljon muutoksia, että ihan jännittää. Haikein mielin jätän tämän kesän Ylivieskan osalta näihin fiiliksiin, mutta odotan jo innolla tulevaa syksyä ja talvea. Kaikkea ihanaa mitä tulee olemaan. Ja kiva kun ei tarvitse syysiltojakaan enää viettää yksin.

Kiva mennä kotiin.

1 kommentti:

  1. tehään lisääki ihania kesiä, syksyjä, talveja ja keväitä, muruseni! <3

    ps. Toivottavasti joskus sataa muuallaki, ku suihkussa! ;)

    VastaaPoista